İade Politikası
REDpaint®’ten alışveriş yaptığınız için teşekkür ederiz. Müşterilerimizin satın aldıkları ürünlerden memnun kalmalarını sağlamak için çaba gösteriyoruz. Satın alımınızdan tamamen memnun kalmadıysanız, size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
1. İade Koşulları
- İade Edilebilecek Ürünler: REDpaint® Yalıtım ve Kaplama Ürünleri için kullanılmamış, açılmamış ve orijinal ambalajında olan ürünler için iadeler kabul edilmektedir.
- Süre: İadeler, teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde başlatılmalıdır.
2. İade Süreci
İade işlemini başlatmak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
-
Müşteri Desteği ile İletişime Geçin:
İade yetkilendirmesi talep etmek için bize info@redpaint.com.tr adresinden e-posta gönderin veya müşteri hizmetleri ekibimizi +90 (212) 422 76 76 numaralı telefondan arayın. Lütfen sipariş numaranızı, satın alma tarihinizi ve iade nedeninizi belirtin. -
Ürünü Hazırlayın:
Ürünün kullanılmamış, açılmamış ve tüm aksesuarları ve belgeleriyle birlikte orijinal ambalajında olduğundan emin olun. -
İade Gönderimi:
Müşteriler, iade gönderim maliyetlerinden sorumludur. Ürünün güvenli bir şekilde iade edilmesini sağlamak için izlenebilir bir gönderim yöntemi kullanmanızı öneririz. -
İade Adresi:
İade talebiniz onaylandıktan sonra müşteri destek ekibimiz size iade gönderim adresini sağlayacaktır.
3. Geri Ödemeler
-
İşlem Süresi:
İade edilen ürünü aldıktan ve inceledikten sonra, size geri ödemenizin durumu hakkında bildirimde bulunacağız. İadeler, iade edilen ürünü aldıktan sonra 7-10 iş günü içinde işleme alınacaktır. -
Geri Ödeme Yöntemi:
Geri ödemeler, orijinal ödeme yöntemine yapılacaktır. Lütfen geri ödemenin hesabınıza yansıması için ek süre gerekebileceğini unutmayın, bu bankanıza veya kredi kartı sağlayıcınıza bağlı olarak değişebilir.
4. Değişimler
Hatalı veya hasarlı bir ürün aldıysanız, ürünü aldıktan sonraki 7 gün içinde müşteri destek birimimizle iletişime geçin. Size hiçbir ek maliyet olmaksızın bir değişim düzenleyeceğiz.
5. İade Edilemez Ürünler
Bazı ürünler iade edilemez, bunlar:
- Açılmış veya kullanılmış ürünler.
- Özel veya özel sipariş ürünler.
- www.redpaint.com.tr dışından satın alınan ürünler.
6. Hasarlı veya Kusurlu Ürünler
Ürününüz hasarlı veya kusurlu olarak geldiyse, lütfen sorunu fotoğraflar ve açıklama ile birlikte derhal bizimle iletişime geçin. Tercihinize göre bir değişim veya geri ödeme düzenleyeceğiz.
7. İptaller
Siparişler, henüz gönderilmediyse satın alım tarihinden itibaren 24 saat içinde iptal edilebilir. Bir iptali başlatmak için lütfen müşteri destek ekibimizle iletişime geçin.
8. Bize Ulaşın
İade politikamızla ilgili herhangi bir soru veya endişeniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçin:
- E-posta: info@redpaint.com.tr
- Telefon: +90 (212) 422 76 76
REDpaint® ürünlerimizi kullanmaktan memnun kalmanızı umuyoruz. Memnuniyetiniz bizim önceliğimizdir ve size en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.